lauantai 23. maaliskuuta 2013

Hospital bracelet

Olen vieläkin kipeä, ja laiska enkä jaksa avata konetta vaikka päänsärky lähtikin. Joten kirjoitan tätä minun kännykälläni. Tulee varmasti hyvä (y) ...

Kävin siis tänään taas lääkärissä. Äiti soitti sinne koska se oli viime yönä stalkannut minun nukkumista ja hengitin kuulemma jotenkin väärin. Noh lähdettiin sitten sairaalaan ja siellä oli joku mieslääkäri. Se selitti kaikkea, ja minut olisi ilmeisesti tungettu jonkun takia jonnekkin osastolle koska minun pitäisi olla vuode levossa.. Mutta minun onneksi missään ei ole tilaa, joten kotihoito (y). Sain jotain lääkkeitä jonka annostus tuntui menevän vitusti pieleen, mutta ne auttavat, ja niiden voimalla luultavasti karkaan kouluun maanantaina.

Nyt makaan sängyssäni tämä vitun sairaala osasto ranneke kädessä, joka minulle kerettiin laittaa ennenkuin joku viisas tajusi ettei missään ole tilaa, en jaksa leikata tätä pois ja tämä on jotenkin kiva :D Koska käsi näyttää kapealta kun tuo on sen ympärillä... Vaikka siis hyi läski.
Ja tajusin miten iso oikeasti olen D;;; Valtava!
HYI.

Mutta toivottavasti en ole valtava ikuisesti. Vaikka siltä tuntuu.... Ehkä vuoden päästä olen pienempi, pienin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti