sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Jippii en keksi otsikkoa, mut skype on kiva ja oon koneella ja joo

Minun pitäisi kirjoittaa tänne, mutta koska kaikki on vain samaa paskaa en jaksa. Minulla ei ole minkäänlaisia tunteita mihinkään, olen vain tyhjä. Okei en tyhjä vaan ihan vitun täysi kaikkea ruokaa. Olen vain syönyt ja syönyt ja syönyt ja tälle ei näy loppua, kohta lopetan vain kaiken itse. En jaksa.

i'll getcha.

Kaikki on sekavaa. Ajatukseni lähentelevät sekoitettua rubikinkuutiota jonka vain joku taitava ja ymmärtäväinen pystyy avaamaan. Asiat jotka tuntuvat nyt hyviltä, tuntuvat kohta vääriltä. Asiat joita lupaan itselleni olla tekemättä vain tapahtuu. Kaikki vain tapahtuu, ja tuntuu etten voi millekkään mitään. Tiedän tekeväni väärin, mutta silti teen niin. Miksi..? Hyvä kysymys..



And when I'm gone, just carry on, don't mourn
Rejoice every time you hear the sound of my voice
Just know that I'm looking down on you smiling
And I didn't feel a thing, So baby don't feel my pain
Just smile back.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti