lauantai 2. maaliskuuta 2013

Joku testi +vitun maalaustäyttöhommeli

Blogger kusee ja tähän tulee joku vitun maalaustäyttömikälie päälle ja se vituttaa miuta. Mut joo, nyt on tämmönen..

PAKKO-OIREINEN HÄIRIÖ:
[x] minulla on pakkoajatuksia
[x] ...ja ne häiritsevät minua
[x] minulla on pakkotoimintoja
[] ...jotka suojelevat minua uhkalta tai katastrofilta
[x] pakkotoimintoni vähentävät huolta ja ahdistusta
[x] olen hyvin huolissani joistakin asioista
[x] takerrun usein pikkuasioihin, joita en pysty korjaamaan
[x] pakonomaisiin ajatuksiin tai toimintoihin menee minulla yli kaksi tuntia päivässä

MASENNUS:
[x] mielialani on matala
[x] viiltelen itseäni
[x] haluaisin kuolla
[] asiat, jotka kiinnostivat minua ennen eivät kiinnosta enää
[ ] minulla on todettu masennus
[] kärsin unettomuudesta TAI nukun liian paljon
[x] itsetuntoni on heikko
[] tulevaisuus tuntuu toivottomalta

SKITSOFRENIA:
[/] ajatuksiani sanotaan usein hyvin oudoiksi
[x] kuulen ääniä TAI näen asioita, mitä muut eivät havaitse
[] pelkään päivittäin, että minua seurataan/vakoillaan/tarkkaillaan
[] elän omassa maailmassani
[] minulla on neuroleptilääkitys
[] sosiaalinen toimintakykyni on laskenut
[x] olen hyvin vainoharhainen
[] eristäydyn muista/olen hyvin hiljainen

ANOREKSIA:
[x vitun läski ..] laihdutan, vaikka olen normaali/alipainoinen
[x] nälkiinnytän itseäni
[x] ruoka on viholliseni
[] liikun pakonomaisesti
[x] syön alle 1000 kcal päivässä
[x] nautin näläntunteesta
[x] olen mielestäni lihava, vaikka muut sanoisivat muuta

KAKSISUUNTAINEN MIELIALAHÄIRIÖ:
[x] minulla on pitkiä ja vaikeita masennuskausia
[x] ...sekä kausia jolloin olen hyvin vauhdikas, iloinen ja ylienerginen
[] rahan käyttöni on holtitonta
[] suvussani on psykooseja
[] reagoin ärsykkeisiin normaalia herkemmin
[] teen äkkipikaisia ratkaisuja
[x] välillä tekee mieli jäädä vaan sänkyyn makaamaan

PANIIKKIHÄIRIÖ:
[x] olen kokenut paniikkikohtauksia
[x] ...ja voimakkaita pelkotiloja
[x] joskus pelkään sekoamista
[x] olen rynnännyt joskus jostain tilanteesta pois
[x] joskus käteni tärisevät, huimaa, sydän tykyttää
[x] olen pyörtynyt
[x] vältän joitakin vaikeita tilanteita
[] paniikkioireet häiritsevät elämääni

SOSIAALISTEN TILANTEIDEN PELKO
[/] olen hiljainen ja ujo
[x] pelkään nolaavani itseni
[x] jännitän sosiaalisissa tilanteissa hyvin paljon
[] vältän juhlia ja muita tilaisuuksia missä on paljon ihmisiä
[] tulkitsen tilanteita usein kielteisesti
[/] en osaa/halua aloittaa keskustelua
[] ahdistun tulevista tapahtumista jo etukäteen
[x] minun on vaikea luoda uusia ihmissuhteita

ALKOHOLISMI:
[] minulla on pakottava tarve juoda alkoholia
[] kärsin vieroitusoireista, jos en saa alkoholia
[] juon yli 16 (nainen) tai 24 (mies) annosta viikossa
[] "Silmät liikkuu, lisää viinaa!" tai "Jos ei lasi pysy kädessä niin sitten juodaan pillillä!" voisi olla minun mottoni
[] olen ollut hoidossa alkoholin käyttöni takia
[] Alko on lempikauppani
[] kännissä oleminen on parempaa kuin selvänä oleminen
[x] joskus on vain pakko saada pää sekaisin

ADHD (tarkkaavaisuus ja ylivilkkaushäiriö):
[x] mieleni vaeltelee
[] olen ylivilkas
[] en pysty keskittymään mihinkään
[] minun on vaikea tehdä yhteistyötä ilman että villiinnyn
[] puhun koko ajan
[] tarvitsen paljon huomiota osakseni
[] olen koko ajan äänessä
[/] olen hyvin levoton

KÄYTTÄYTYMISHÄIRIÖ:
[] olen kiusaaja
[/] uhkailen muita ihmisiä
[] joudun usein tappeluihin
[] olen julma ihmisille ja eläimille
[/] olen ahdistellut toista ihmistä
[x] olen tuhonnut jonkun omaisuutta tahallani
[] valehtelen usein
[x] olen karannut kotoa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti