keskiviikko 27. helmikuuta 2013

It's meee fat Maaario !!

Tumblr

Olin kaverini kanssa espoossa perjantaista maanantaihin, nyt on jo keskiviikko... Eilen olin poikaystävälläni. Olen syönyt ja syönyt ja syönyt. Tiedän että syöminen jatkuu huomenna koska kaverini toisesta kaupungista tai no kunnasta tulee meille. Hän jää meille yöksi, joten perjantainakin on syötävä. Lauantaista en tiedä, sunnuntaista en tiedä. Luultavasti syön silloinkin. Ihan vitun sama, olen läski jo valmiiksi ja lopetan laulun harrastamisen joten voin oksentaa pelkäämättä että ääni menee. Taisiis saattaahan se ääni lähteä, mutta sillä ei ole niin väliä koska en laula. Vittu..


Tumblr_mfrjyfwwwm1rvnejwo1_250_large
Tumblr_mh6oxaxjzd1rga5kho1_400_large
Hmmh näitä kaikkia joka viikko..
















En tiedä pitäisikö minun syödä. En tiedä pitäisikö minun olla syömättä. En tiedä pitäisikö minun oksentaa
aina kun olen syönyt. En tiedä mistään mitään. Ja nyt tämä vitun blogger kusee ja keskittää tätä tekstiä saatana. Ihan sama...

En ole viillellyt pitkään aikaan, pitkään ja pitkään mutta silti. Olen meinannut monta kertaa, mutta aina se parempi ääni päässä on ollut vahvempi ja ajatellut seurauksia, joten en ole tehnyt mitään. Pelkään kuitenkin että kohta se taas lähtee käsistä ja heilun saksien kanssa innoissani siitä että näen verta.



Hihh minua jännittää tai pelottaa tai sldklslk jotain en tiedä. Näen yhden ihanan tänään, olen tavannut hänet vain koulussa, mutta nyt näemme ''oikeasti''. Se on pelottavaa ja kivaa samaan aikaan. Tunnin päästä minun pitää lähteä, voisin ehkä alkaa kohta valmistautumaan koska olen hidas.. Nojaa.
Facebook
Haluun ajaa tommosella ja jäädä rekan alle.

Untitled Juu  tää on sekava mut oon nyt liian asgdfasuydjgasf keskittymään.

2 kommenttia:

  1. Joo adksahdjk anteeks ku kommentoin tänne mut hihii en tiiä sie oot ihana ja kdajaksjda ja se kortti oli ihana ja siekii oot sitä kaikkee mitä siin luki ja sadjksad ): Tiiät varmaa kuka oon mut en uskalla kommentoida tolla google-tilillä. Ja sddsjdakld en mie tiiää anteeks ku kommentoin taas tänne mut sdjka :c joo sekavaa ja en tiiä. Ja miuta surettaaa ja pelottaa siun puolesta ssdaöld ): ja sie et ollu lihonu vaikken ollu nähny siuta kahteen viikkoo ja en tiiä ja nyt tää on iha sekava ja pitkä taaas mutta joo oot ihana ja nyt oon hiljaa.

    VastaaPoista
  2. Awwww c; Ei haittaa et kommentoit, tietenki tiiän kuka oot ja oot ihana. Elä pelkäää kun ei oikeesti tarvii. Ja oon lihonu, miul oli vaa sellane paita et ei sitä välttämättä nähny taino näki D: Koska oikeesti skdkdlsls. Ja nyt se miu yks toine kaveri on tääl meillä yötä ja se jo nukkuu tos ja mie oon kännykällä ja entiiä.. Oon syöny suklaata.

    VastaaPoista