lauantai 16. helmikuuta 2013

What we called love...

Lupasin kirjoittaa, nyt kirjoitan. En ole omalla lagibugi koneellani, vaan epäomalla tabletilla. Hihh nyt on pakko hehkuttaa tätä tablettia, koska tämä on kiva.. :D #materialismionnellisuus(::: Noniin, ei tämä edes ole minun, mutta ihan sama.

En ole kirjoittanut nyt viime sunnuntain jälkeen, olen ollut liian kiireinen.. Joo kyllä, kiireinen tai en vain ole jaksanut koska olen laiska ja asdasf. Mutta nyt kerron viime viikosta.

Maanatai:
Mukava päivä jolloin en syönyt mitään.

Tiistai:
Mukava päivä jolloin söin lakritsa karkin kaverillani, mutta en muuta.

Keskiviikko:
Päivä jolloin olin pitkään koulussa jonkun esityksen takia. Musiikinryhmämme soitti opettajien tapahtumassa ja ennen tätä kävimme ''kahveilla''.. Kaverini pakotti syömään jonkun pullan koska en ollut aiemmin syönyt mitään. Se oli niin ahdistavaa. Söin ihan pieniä paloja itku kurkussa ja näytin varmaan ihan tyhmältä. Muut olivat jo syöneet ja minä olin hitain ja viimeisenä siinä ja kaikki katsoivat ja yäh... Sitten vielä monen tunnin jälkeen rehtori syötti minulle jonkun appelssiinin. Meidän koulussa on outo uusi rehtori joka valvoo kaikkea liikaa ja on hirveän tiukka kaikessa.. Kun pääsin kotiin ajoin kuntopyörällä, en muista kuinka kauan, mutta poltin 540kcal.

Torstai, eli ystävänpäivä:
Aamulla äiti pakotti syömään ja söin 1rkl rahkaa. Koulussa oli penkkarit ja kaveri syötti minulle kaksi mariannea, koulun jälkeen poikaystäväni syötti minulle geisha suklaakarkin. Illalla menimme poikaystäväni kanssa syömään kiinalaiseenravintolaan. Söin siellä kaksi palaa ananasta, palan kurkkua ja tomaattia, kahdenlaista riisiä ja jotain kastiketta. Menimme tämän jälkeen elokuviin jonne ikärajan takia emme olisi laillisesti päässet, kuitenkin pienellä valkoisella valheella pääsimme sisään ongelmitta. Koska elokuva alkoi myöhään ja olimme kaupungilla jo montaa tuntia aikaisemmin, kävelimme yli tunnin jossain vain ympyrää. En tiedä oliko aika yli tunnin vai yli kaksi tuntia, mutta se oli kivaa koska poikaystäväni on ihana.. :) Elokuvia ennen näimme jotain poikaystäväni kavereita jotka olen kyllä nähnyt koulussa monesti, mutta keille en ole koskaan liiemmin puhunut. Se oli pelottavaa ja tunsin itseni pieneksi (siis en kooltani..) ja tyhmäksi heidän rinnallaan. Ystävänpäivä oli silti kiva, tosin olisin halunnut antaa yhdelle kivalle ystävänpäiväkortin mutta en kuitenkaan olisi uskaltanut antaa sitä ja asfasd :D En tiedä, annan sen hänelle ehkä myöhässä sitten kun uskallan.. c:

Perjantai:
Meni hyvin iltaan asti... Äiti teki pastaa jota sitten söin liikaa peston kanssa. Söin myös kiivin (vai onko se kiiwi vai kiwi vai mitäää en tiedä, kuitenkin se karvainen hedelmä) ja palan after eight suklaata. Sitten menin jotain hyppimään alakertaamme ja äiti tuli sinne ja en huomannut ja asfaf.... Hän ihmetteli ja oli vihainen koska olin/olen edelleen vähän kipeä. Selitin että koulun takia pitää tehdä jotain tällaista ja sitten ööö halusin vain kokeilla ja nyt ei olllut muuta tekemistä. Hän ragesi minulle siitä miten ei saa kuntoilla jos on kipeä. Mutta mutta mutta kun ei se edes ollut oikeastaan kuntoilua ja en eds ollut mitenkään hirveän kipeä..

Lauantai eli tämä päivä:
Olen kipeä ja en voinut mennä tallille ja olen läskiintynyt kotona. Söin aamulla maitoon tehtyä puuroa ja jotain isoäitini tekemää hilloa joka on oikeastaan vain murskattua omenaa ja karviaista. Poikaystäväni pyöräili 12km meille eikä kertonut minulle tulostaan. Olin yllättynyt ja toki iloinen. Kun hän sitten lähti, minulla oli tylsää.. Äiti teki ruokaa, lohta. Ja sitten söin. Söin myös jotain pullaa, ja mehua. Nyt on huono olo. En halua syödä enää ikinä. Jeee.... Kuitenkin syön huomenna koska olen koko päivän kotona vanhempieni kanssa.


Varmaan kaikki kuolee tylsyyteen koska mitään kuvia ei ole ja minäkin kuolen, mutta nyt en jaksa etsiä.. :Dd  Ja nyt puhun eli kirjoitan skypessä muutaman tyypin kanssa. c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti