tiistai 19. helmikuuta 2013

Anteeksi että olen näin paska

Päivä alkoi hyvin, en syönyt mitään ennen kello 18. Sitten äiti pakottamalla pakotti.. Söin vastahakoisesti jotain salaattia. Syöminen kuitenkin lähti taas käsistä. Söin taas liikaa. Ja taaskaan en löydä syytä elämälleni.

tumblr_mi5oupVhk71s02m3ko1_500_large.jpg (461×641)


Tunteeni ovat sekavat. En ajattele kuolemaa hyvänä vaihtoehtona juuri nyt, ajattelen että minun on vain rankaistava itseäni. En silti löydä syytä elämälle ja haluaisin kuolla... Tämä on siis hyvin ristiriitaista.

Haluan ajatella elämäni hyviä ja huonoja puolia.

Hyviä puolia:

  • Ihana poikaystävä.
  • Kaverit. Ei en ole suosittu mutta minulla on muutamia hyviä ystäviä ja kavereita jotka joskus ovat vituttavia, mutta silti he ovat minulle todella tärkeitä.
  • Hyvä elintaso kai...
  • Koulutus koulu on paskaa, mutta silti se on kai ihan tärkeetä..

Huonoja puolia:
  • Ulkonäkö.
  • Läski maha kädet nilkat reidet kaula posket sormet hyihyihyi kuole läski!
  • Kärsimättömyys, en jaksa odottaa mitään vaan kaiken pitäisi tapahtua nytnytnyt, ja sitten jos ei tapahdu niin tulee kauhea ahdistus ja luovutan..
  • Vain yksinkertaisesti se että olen paska ja pilaan aina kaiken.

Asdafsdf elämästä on vaikeaa keksiä mitään.. Keksisin itsestäni pitkän listan kaikkia huonoja puolia. Koska olen huono, en ole tarpeeksi hyvä. Eli olen huono. En vain ole tarpeeksi. 

13216_311064852349757_269407688_n_large.jpg (500×375)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti