maanantai 18. helmikuuta 2013

Sick and tired

Ennen kuin olet aloittanut tunnet pakottavan tarpeen aloittaa,
kun olet tekemässä sitä haluat lopettaa,
et pysty lopettamaan,
jatkat ikuisesti kunnes olosi ja ulkonäkösi voidaan luokitella samaan kategoriaan,
alkutaipaleen hyvä idea päättyy suunnattomaan itseinhoon joka lopulta päättyy tukahtuneisiin kyyneliin.
Mitä siis voitit? Et mitään, muista se ensi kerralla.

Hmm jännittävää. En ollut koulussa, makasin koko päivän toimettomana sohvassa. Olin koneella, sain uuden ystävän. En siis kuluttanut yhtään vaikka söin kuin mikäkin olento joka kykenisi lentää vain kolmen avaruusaluksen voimalla. Minä en kykene lentämään vaikka haluaisinkin..

Ajattelin aamulla että ''heei olen yksin kotona, kukaan ei vahdi, ei tarvitse syödä, jippiii'' mutta sitte joku läski ahmija päässäni huuti ''syö aamupalaa, hehehhe tuolla on karkkeja syösyösyö!''. Uskoin valitettavasti tuota ahmijaa. Söin jogurtin ja karkkeja. Paljon karkkeja. Sitten join vettä, ja lisää vettä, ja vielä vettä. Niin paljon että en enää kyennyt. Kierin suurinpiirtein keittiön lattialla vesilasi kädessä. Kävelin vessaan, sormet kurkkuun, oksensin. Oksensin ulos makeaa värikästä karkki mössöä jonka olin hetki sitten syönyt. Olin jollain erittäin kierolla tavalla niin onnellinen. Katsoin kasvojani peilistä ja näin vetiset ja elämään väsyneet silmät, jotka silti hymyilivät tuon omalla tavallaan saavutetun saavutuksen takia. 

keep calm

Päivällä minun olisi ollut tarkoitus syödä jotai valmisruokaa.. Se näytti hyvältä kuvassa, mutta todellisuus muistutti minua biojäte astiasta. En siis syönyt sitä. Olin sitten sohvassa ja mutustin jotain muuta jännittävää samalla kun olin koneella. Oksensin taas. Tällä kertaa en yhtä paljon kuin aikaisemmin, mutta silti. Tällä kertaa kokemus ei ollut yhtä ihana vittu kun kuulostan sairaalta sillä paine oli jotenkin suurempi ja alkoi sattua päähän ja rintaan.... No kuitenki ruoat tulivat ulos..

text

Niin totta.. Eilen ajattelin että tänään en syö. Olen paska ja söin. Jos nyt ajattelen että huomenna en syö, mitä tulee tapahtumaan? Ei, en saa syödä. En en en. 

Tumblr_mi4texlpdy1rl8fufo1_500_large

Tumblr_mifc27lcyt1s55s2fo1_500_large

Nyt vielä jotain outoja kuvia kun ei ole ollut kuvia...
 
Sexual Motives: Good Sex is Rough Sex

Tumblr






(9) Tumblr

601149_487168578014621_637527417_n_large

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti