torstai 7. helmikuuta 2013

Where's my happy ending?

Siinä meni minun paastoni. Söin tänään. Vaivaiset kolme päivää olin syömättä ja tänään söin. Nojaa, tavoitteni oli olla kolme päivää syömättä mielellään enemmän, mutta kuitenkin.. Pääsin tavoitteeseeni mutta en siitä yhtään yli.

why all is gone, why everything ends, when darkness come, when light goes left,
I think about you, think about you all night,
I don't forget you, forget even I die.

Päivän saldo:
Koulussa kasvishernekeittoa maksimissaan puoli desiä, koska otin sitä reilusti vajaan kauhallisen ja en syönyt läheskään kaikkea..
Koulusta kotiin ja kuntopyörällä 30min, dist.
noin 8 ja kulutus kokonaisuudessaan 402kcal.
Lihaskuntoa ja venyttelyä noin 1h. Lihaskunto oli pelkästäään vatsoja ja kyykkyjä, venyttely oli venyttelyä..
Tämän jälkeen äiti tuli kotiin ja teki, aka otti pakkasesta, ruokaa. Oli syötävä pöydän ääressä, joten äiti näki kun söin ja minun oli siis syötävä..
Lähdin koiran kanssa lenkille, juoksua ja kävelyä yhteensä 50min.
Tästä eteenpäin kaikki kusee;
Tulin kotiin ja äiti löysi jonkun reseptin johonkin kakkuun ja sitä oli kokeiltava.. Aloin tekemään kakkua. Söin sitä taikinaa. Ja kun se oli valmista söin sitä itse kakkua 2 palaa.

Olen tyhmä. Jos en syö, kaikki on hyvin. Jos syön jotain ja lupaan itselleni että syön "vähän" alan ahmia ja syön aivan liikaa. Minun pitää keksiä keino saada tämä tapa loppumaan. En vain kestä enää tätä tunnetta kun on syönyt liikaa ja on huono olo sen takia. Ahdistaa. Oksentaisin jos osaisin, mutta koska olen paska ja en osaa, pysyvät ruoat sisälläni. Jippii!!<--huomaa valtava sarkasmi joka laajenee avaruuden ytimeen saakka.

Nyt tämä läski hukuttautuu ahdistukseen ja alkaa miettimään syntejä syviä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti