keskiviikko 6. helmikuuta 2013

I think there's just many actors, so why should I believe?


I didn't eat for three days so I could be lovely.

Sekavat tunteet. En ole syönyt kolmeen päivään mitään. Toisaalta olen todella onnellinen, mutta toisaalta minua vain ahdistaa se miksi olen läski ja ällöttävä ja hyihyihyi.

Ihmettelen että minulla ei edes ole ollut nälkä. Joskus vaikka syön, minulle tulee näläntunne. Nyt sitä ei ole tullut ollenkaan. Minua ei ole alkanut särkeä päähän, ei ole pyörryttänyt. Tai no, tänään kun kävelin kouluun pyörrytti vähän, mutta ei mitenkään merkittävästi, ja tänään kun heräsin aamulla tuntui että maailma pyörii. En kuitenkaan pyörtynyt, ei ollut edes lähellä. 

Tunnen onnistumisen tunteen koska en ole syönyt. Toisaalta minua vain ahdistaa. Tämä on hirveän sekvavaa ja minä olen hirveän väsynyt. 


smlof.blogg.se - Skriv inlägg


Jotkut kehottavat minua syömään, toiset yrittävät pakottaa, jotkut paniikissa selittävät mitä kaikkea pahaa voi käydä. Naah en usko heitä... Toinen puoli minusta uskoo, mutta toinen puoli ei. Se puoli joka uskoo kaiken olevan vain katalaa suunnitelmaa lihottaa minua, tehdä minusta kamala ja saada minut tappamaan itseni on se vahvempi puoli. Se voittaa ja jyrää alleen sen toisen puolen joka yrittää sanoa heidän olevan oikeassa. Uskon kaikkea ehkä pienen hetken, mutta kohta äänet päässäni alkavat huutamaan.

''hyi läski mksi syöt?? ei todellakaan pitäisi! Maistuuko hyvältä? Fuck it, syö sitten ja kasva niin isoksi että et mahdu tähän maailmaan, liho koko loppuelämäsi ja kuole ylipainoon pikaruokalan tiskille odottaessasi XXXXXXXL ateriaa tupla rasvalla, sitäkö haluat?! Hyi helvetti jos kyllä niin hommaa ase ja ammu itsesi. Jos syöt, ammu itsesi! Vähintään viiltele. Kaikki haluaa vain päästä sinusta eroon ja siksi sanovat että sinun pitäisi syödä, sinun ei oikeasti todellakaan pidä syödä! Etkö kaipaa tunnetta jolloin täriset ja sinusta tuntuu kuin pyörtyisit, olet kevyt kuin pieni tuulenvire ja sinussa on vain puhdas sielu ja luut. Kauniit luut jotka näkyisivät jos et olisi noin vitun läski!!!!! Kuole kuole kuole. Sinulla ei ole syytä elää, rumilla ei ole oikeutta elää. Vain laihat ovat kauniita!''

En tiedä enää mihin uskoa. Kaikki kuulostaa vain pinnalliselta puheelta ja tuntuu kuin maailma olisi täynnä todella hyviä näyttelijöitä. En jaksa. Aina kun yrtiän jotain, joku tulee ja sanoo että teen väärin.. En vain ole tarpeeksi.

You called me fat, now I'm trying to starve myself.
Am I enough now?


indie | Tumblr

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti