sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Weekend, my lovely enemy.

Ahdistuksen täyteinen viikonloppu. Eilen toisen isoäitini syntymäpäivät ja tänään toisen isoäitini luona kylässä muuten vain. Siis ahdistuksen lisäksi isovanhempi täyteinen viikonloppu. 

Siellä syntymäpäiväillä oli paljon sukulaisiani ja kaikki istuivat kanssani saman pöydän ääressä, ja katsoivat kun söin söin ja söin. Söin paljon liikaa. Ahdisti. En voinut kieltäytyä, koska yleinen puheenaihe siitä miten en syö, ei ole toivottava. Kaikki tarjosivat minulle kaikkia erilaisia herkkuja ja söin kiltisti kaikkea. Vittu miksi selitän. Olen paska ja toivoton, petin kaiken, söin. 

i wonder...

Tänään ei ollut yhtään parmpi päivä kuin eilen. Söin tämän _toisen_ isoäitini luona hernekeittoa. Ja leipää ja mehua ja laskiaispullaa.. Hirveä tappoähky ja huono olo henkisesti ja fyysisesti. 

Facebook

Tämän viikonlopun aikana olen yrittänyt oksentaa monta kertaa, todella monta. Olen juonut suolavettä litroittain ja tunkenut esineitä kurkkuuni, kumartanut posliinijumalaa toivossa että saisin hukutettua nielemäni synnin. Ei mitään. En vain osaa. En osaa mitään...

Timeline Photos | Facebook

Kun olen nyt ahminut kaksi päivää, näytän siltä että olisin raskaana. Oikeasti. En halua mennä huomenna kouluun. En halua että kukaan näkee minua tällaisena entisetä virtahevon olemuksesta vielä suurempana. Tiedän että menen kouluun kuitenkin... On pukeuduttava valtavaan paitaan mistä kukaan ei voi nähdä minun raskausmahaani. 

Tumblr_mi0n72ivf01s2678lo1_500_large

Olin tänään myös kirkossa koska rippikoulu. Yleensä kuolen tylsyyteen istuessani puisilla penkeillä kun joku kertoo jostain minkä en usko olevan totta. Tänään tapahtui kuitenkin poikkeus. Aiheena oli paasto. Henkilö, jota papiksikin kutsutaan, kertoi siitä miten raamatun mukaan olisi pääsiäisen aikaan paastottava 40 päivää. Hän korosti että se ei tarkoita vesi paastoa jolloin ei syödä mitään ja lopulta kuollaan nälkään, hän puhui pikemminkin jostain ''lähemmäs Jumalaa tulemisesta''. En tajunnut siitä enää mitään. Tajusin vain sen että haluan paastota taas. Huomenna lähtee (: Luultavasti ensin taas kolme päivää.. Nojaa en tiedä, olen niin paska etten tiedä pystynkö sitäkään.. Ihan vitun sama. EN SYÖ.

Billy Kidd – “Decaying Flowers” | Feather Of Me

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti