perjantai 8. helmikuuta 2013

Colors of the rainbow

quote | Tumblr

Söin koulussa palan kääretorttua koska kaverillani oli ollut köksää ja hän pyyti minua maistamaan. Ei ollut muuta vaihtoehtoa.
Koulusta kotiin ja kuntopyörällä ensin 30min/400kcal sitten tauko ja vielä 10min/101kcal. Dist. joku 6-8. 
Äiti tuli kotiin, sanoin sille että olen syönyt. Illalla kaverini tuli meille suksien kanssa ja sanoi että hän lähtee mukaani hiihtämään, no ei siinä ollut mukisemista. Ennen kuin lähdettiin äiti pakotti minut syömään, joten söin puolikkaan rahkan mihin pilkoin puolikkaan banaanin. Sitten lähdimme hiihtämään. Hiihdimme kaverini kanssa tunnin hyvin rauhallisesti.. /350kcal. Sitten tulin kotiin. Isäni oli tullut kotiin kun olin ollut hiihtämässä ja tietenkin minun piti taas syödä. Jauhelihakeittoa ja leipä. 


Ingen
(2) Brєakєvєη

shorts | Tumblr

Nyt vain olen tässä ''sängyllä'' ja ''puhun'' poikaystäväni kanssa skypessä. Tämä siis oikeasti on sohva, mutta koska nukun tässä se on minulle sänky. Ja en puhu hänen kanssaan tällä hetkellä vaan kirjoitan eli puhun kirjoittaen eli en tiedä onko sille sanaa, tai no ''chattailla'' mutta koska se on tyhmä sana, en käytä sitä. Puhu/kirjoitan eli puhun kirjoittamalla hänen kanssaan. Hmm hirveä selitys :Dd

En ole ahdistunut tällä hetkellä, olen itseasiassa aika iloinen :D Pakko laittaa tähän kaikkia kivoja värikkäitä kuvia koska olen jotenkin värikkäällä tuulella ja aaaaa sateenkaaret on jotain niin ihanaa! 


• Photos •

(52) scene | Tumblr

pink | Tumblr

2 kommenttia:

  1. minkä mittanen ja painonen sä olet? tai mikä sun bmi on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui kauhean pelottava kysymys. Mutta 166cm ja 52kg. Luvut eivät ole tarkat koska pituus on mitattu joskus elokuussa ja paino heittelee 51-52kg välillä. Eli olen norsu.. D:

      Poista