maanantai 31. joulukuuta 2012

ja taas kirjoitan kännykällä yöllä

Mä yritän rakastaa kuin olisin jumala
mut olen niin heikko ja välillä vinossa.
Tänään on sinun päiväsi
täällä loistaa
enkelten kaupunki.
                                                                                       Jippu - enkelten kaupunki
 

Tumblr

pukingforperfectionEi en tee sitä tänä yönä, en en en. En voi, minä lupasin. Äänet päässäni huutavat "tee se, tee se, kauhea nössö, jäljet ovat liian pieniä, tee se!" yritän olla antamatta niille valtaa. Oikeasti en edes halua tehdä sitä, siinä ei ole järkeä. Silti koen viehätystä tuntiessni kivun ja nähdessäni arvet. Annan asioita itselleni anteeksi sillä verukkeella että olen jo maksanut niistä satuttamalla itseäni.
self-harm

Teen tätä kännykälläni koska jouduin laittamaan koneen kiinni.. Kuvien koot ovat vääränlaiset ja kaikki teksti on muutenkin sekavaa. Asddfsd tämä kaikki häiritsee minua ja muutan sen ehkä joskus... Olen vitusti liian perfektionisti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti