maanantai 10. joulukuuta 2012

Today I wanted to feel the ground, I fainted

Menin aamulla kahdeksalta pirteänä kouluun. Aamupalaa en syönyt, vaan tungin sen huoneessani olevan hyllyn laatikkoon. Tiesin olevani vielä kipeä, mutta ajattelin että kaikki menee ohi ja voin ihan hyvin mennä kouluun. Kyllä minä sinne ihan hvyin meninkin, mutta en koskaan ollut päivän loppuun asti. Pyörryin koulussa kahdesti ja kaverini pakotti minut lähtemään kotiin.

Kotona sanoin äidilleni että minulle tuli vain migreenikohtaus. Ei en valehdellut äidilleni, minulle tuli migreeni, en vain kertonut kaikkea. Hänen ei tarvitse tietää mistään pyörtymisistä koska hän alkaisi vain hössöttää.

Äiti soitti koulumme terveydenhoitajalle ja keskusteli hänen kanssaan jostain migreenilääkkeidenreseptiin liittyvästä. Koululääkäri kirjoitti minulle reseptin, lääkkeet on vain haettava apteekista. Kuulin puhelimen läpi kun terveydenhoitaja puhui syömisistäni.. äääasdfg miksi kaikkien pitää sekaantua, juu okei terveydenhoitaja on sinäänsä ymmärrettävä mutta kuitenkin. Heti tuon puhelun jälkeen äiti toi minulle banaanin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti