sunnuntai 9. joulukuuta 2012

She baked something

En keksi tapaa aloittaa. On niin paljon kaikkea minkä haluaisin vain päästää ulos.. Noh ei se tuosta vaan käy. Olen perfektionisti ja hieman kömpelö kirjoittamaan, joten tekstini on sen mukaista.

Istun omassa huoneessani ja kuuntelen musiikkia huonoista kuulokkeistani. Omistan paremmatkin kuulokkeet mutta käytän näitä koska näissä on mikrofoni. En tosin puhu kenenkään kanssa juuri nyt, mutta on jäänyt tavaksi pitää näitä kuulokkeita sillä puhun usein poikaystäväni kanssa.

♔ 東京•子王
we♥it
Äiti leipoi itsenäisyyspäivänä joulutorttuja, ja olen syönyt niitä tähän päivään mennessä yhteensä neljä. Eilen äiti leipoi pullia. Niitä olen syönyt myös neljä. Rakastan kaikkia leivoksia... Tiedän, minun ei pitäisi, en saisi, mutta silti syön niitä kun äiti tarjoaa. Toisaalta, kun hän tuo niitä huoneeseeni en voi olla syömättä, koska hän alkaisi ihmetellä ja syöttäisi vain enemmän. Näin on käynyt.. Olen syönyt myös jäätelöä kahtena päivänä, eilen ja tänään. 

Juuri tällä hetkellä minua ei ahdista, mutta päivällä kun olin yksin minun päätäni särki, pyörrytti, ahdisti. Olisi tehnyt mieli vain juosta ovesta ulos lumiseen metsään ja olla välittämättä mistään. En tienkään voinut lähteä mihinkään koska ''olen sairas''. Juu joo, en oikeastaan ole enää sairas. Menen huomenna kouluun normaalisti ja yritän näyttää pirteältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti