tiistai 22. tammikuuta 2013

Hampurilainen, karkit ja kakku muodostavat läskiinnyttävän kombinaation

Jollain sentään on kauniit jalat, minun jalat eivät kohta enää mahdu tähän universumiin koska paisun ja paisun ja lihon ja lihon.

Tappakaa tappakaa tappakaa, taas kerran.. Olen syönyt ihan liikaa. Koulussa oli paskaa ruokaa, mutta koska olin syömässä kahdestaan toisen parhaan kaverini kanssa, oli minun pakko näyttää siltä että syön. Söin haarukallisen Kallen kalalaatikkoa ja lasin vettä. Sitten koulussa edelleen, hörppäsin jotain sokerista pillimehua. Sitten köksän tunnilla melkein pala jotain helvetistä tullutta kääretorttua.. Menin kotiin, en syönyt mitään kaikki okei vielä silloin. Sitten hahaa äiti tulee kotiin ja tuo jotain hampurilaisia.. Kiitos äiti....... Nooh koira tykkää hampurilaisista, mutta silti söin siitä itse ihan liikaa. Tuon jälkeen isoäitini tuli meille ja toi jotain karkkeja. Poikaystäväni vakuutteli minulle että ei näin vähästä liho, ihan hyvin näitä voit syödä. Pienen hetken uskoin häntä ja söin. Söin karkkeja.. Poikaystäväni lähti meiltä ja ajattelin etten syö enää mitään. Kohta äitini huuti minut keittiöön koska hän oli laittanut minulle leivän ja palan jotain kakkua (?). Söin ne. Söin vielä toisen palan kakkua ja mehua. Sokeri mehua... Sitten alkoi ahdistaa. Menin vessaan ja yritin oksentaa, tuloksetta. Taas sama lopputulos jolloin alan vain yskimään. Äitini kysyi minulta mitä yskin ja että en  kai oksenna, vastasin että en ja lopetin oksentamisen yrittämisen.. Menin suihkuun ja istuin puolitunia puoliksi itkien kylpyhuoneen lattialla. Aamen.

Taas kännykän luultavimmat kirjoitusvirheet, anteeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti