torstai 3. tammikuuta 2013

runsaasti sekavaa tekstiä

☣ this is not the wonderland ☣

Luulin että tekisin sen taas, minulla oli veitsi. Kaunis veitsenterä minkä olin omin käsin irrottanut siitä veitsenvarresta koska on helpompaa säilyttää pelkkää terää. Okei se on ihan kamalan tylsä mutta silti.

Minua ahdisti koska olin päivällä käynyt kaupungilla kavereideni kanssa ja söimme kiinalaisessa ravintolassa. En pidä ravintoloista. Vaikka tuo kiinalainen ei ole pahimmasta päästä, en silti viihtynyt siellä. Ravintolassa tulee aina semmoinen olo että kaikki katsovat jos menee ravintolaan koska siellä ei voi tehdä muuta kuin syödä ja lihoa..

Kuitenkin, sen ahdistuksen laukaisi kun seisoin peilin edessä ja katsoin itseäni. Kuva mikä peilistä näkyi kuvottaa minua. Itkin ilman kyyneleitä, sisäisesti.

Tällä tarinalla on kuitenkin onnellinen loppu. Poikaystäväni. Hän lähetti minulle viestejä, paljon. En sanonut hänelle mitä olin tekemässä, hän "arvasi" tavallaan sen itse. En tehnyt mitään. Enkä toivottavasti teekkään. Ahdistus kaikkosi ja yritän nukkua kohta.

Kirjoitan tätä taas kännykälläni joten anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet. Tekstin sekavuus prosentti on 110 ja aiheet vaihtuu miten sattuu.. Asddsd

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti