perjantai 11. tammikuuta 2013

Ugly


I think I'm ugly
And nobody wants to love me



Just like her, I wanna be pretty
I wanna be pretty
Don't lie to my face

Cause I know I'm ugly



Vittu tätä kaikkea. Tää päivä ja eilinen on ollu täysin perseitä molemmat. 

Yritin oksentaa, vittu en osaa. Joskus onnistuin, nyt se jäi turhaksi yskimiseksi. Kaikki se ruoka on sisälläni ja en saa sitä pois, lihon. Olen läski jo valmiiksi. Kohta voin vyöryä kaikkien yli ja murskata kaikki ärsyttävät ihmiset alleni.

Kaikki on ristiriitaista. Jos joku sanoo minun olevan läski mutta omiensanojensa mukaan ei tarkoita sitä, mitä siitä voi päätellä? Olenko läski? olen. Jos en, niin mikä sitten? En ole laiha, joten olen läski. Muuta vaihtoehtoa ei ole, koska ''normaalipainoinen'' tarkoittaa samaa kuin "vitun läski jolla ei ole syytä elää". Ja jeee minä olen "normaalipainoinen"... Vitun vittu

Fat fat fat fat fat 


Facebook


2 kommenttia:

  1. Jotkut olisivat onnellisia normaalipainoisuudesta. Et ole läski.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin siis en halvenna normaalipainoisuutta ollenkaan, mutta minun kohdallani se vain tarkoittaa läskiä. Ja minusta tuntuu että olen.. :/

      Poista